22 Kasım 2016 Salı

5 FAVORİ RUJUM

Herkese merhaba,ben aysu,yazımı açtığınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.

 Önceden bloğuma bir yazı yazdım ardından kayboldum.Aslında bu işi yapmayı-yazmayı- sizlerle paylaşmayı çok istiyorum ama bir türlü istikrarlı bir şekilde yürütemiyorum.okuldu sınavdı derken biliyorsunuz bahaneler bitmek bilmiyor biz insanlarda 😆 Ama inanıyorum ki bu sefer başaracağım. düzenli olarak yazılarımı paylaşacağım. 

Hedefimde her hafta bir blog paylaşmak var şimdilik,umarım her şey gönlümce olur diyoruuummm ve daha fazla lafı uzatmadan konuya giriyorum...
  
Sizinde başlıktan anladığınız gibi 5 favori rujumu paylaşacağım sizlerle... tabi bu 5 favori ruj şimdilik favori rujlarım... zaman zaman sürekli değişiyorlar..










1. MAC BRAVE

Bu ruju aslında ilk gördüğümde kahve tonu gibi geldi bana hatta direk denemeden yerine koyuyordum fakat ordaki görevli bunu da deneyelim deyince öylesine bi denemek olsun diye denemiştim.fakat sonucu görünce fikrim tamamiyle değişmişti . dudaklarımda pembe durmuştu,hem de tam aradığım pembe.
Mac in sitesinde bu ruj için pembe bej denmiş fakat fotoğraftanda anlayacağınız gibi elinize alıp baktığınız da asla pembe demezsiniz.dudağa sürünce belli oluyor.Açık tenlilerde daha dudak rengi dururken ten koyulaştıkça rujun rengi de pembeleşiyor.
Mac Brave ,satin bitişli bir ruj.günlük kullanım için gayet uygun.ruju fiyatı ise ben aldığım zaman 60 TL ydi.







THEBALM MEET MATT-e-  HUGHES   ADORİNG



Bu ruj en sevdiğim,kendime en çok yakıştırdığım bordo tonu,hayatımın bordosu diyebilirim. 👄💓
Bu ruj sünger bi aplikatöre sahip.Büyüklüğü tam olması gerektiği gibi bence,tutumu çok rahat.Likit rujların en sevdiğim yanı kolay sürülebiliyor oluşu.bu sebepten iddialı ruj renklerini likit şeklinde almayı tercih ediyorum.

rujun kapağını açtığınız gibi mentol nane kokusu hissediyorsunuz hatta dudağınıza uyguladığınızda yine bir süre dudakta da o nane mentol kokusunu burnunuzun dibinde hissediyorsunuz😊😊😊

Ruj ismindende anlayacağınız gibi mat yapıda bir ruj.ruju sürdükten sonra ,dudaklarınızı birbirine sürmeden bir süre öyle beklemenizi tavsiye ediyorum-30sn- .ruj ilk sürdüğümüzde ıslak bitişli olup ardından kuruyup sabitleniyor ve mat yapıda oluyor.

Çizgilere dolma,taşma gibi sorunlar yaşamadım.yiyorum içiyorumruj hala yerinde sapasağlam duruyor.uzun lafın kısası güzel ruj bu koleksiyondan mutlaka bir ruj edinin derim 😊😊😊😍
Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz fiyatı 35 TLydi.

MAC VELVET TEDDY

İşte aradığım ton , diyorum bu ruj için.her şeyiyle harika bir ruj.

Velvet Teddy,mat yapılı olmasına rağmen çok kolay sürümü olan bir ruj.hele bir de ruja uygun bir kalemle destekleyince dudaklar inanılmaz dolgun duruyor. bence kahvenin en güzel en sıcak tonu 💓💓

Esmerlerde daha nude dururken,benim gibi açık tenliyseniz sizde de muhtemelen kahverengi duracaktır.

Günlük kullanım için gayet uygun.Her ton makyaja gidiyor. ben aldığım zaman 60 TLydi. 






GOLDEN ROSE LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF

Bir kırmızı rujum olsun, hem uygun fiyatlı olsun ,hem kolay sürümü olsun, hem de güzel dursun diyorsanız DOĞRU ADRESTESİNİZ.👍👍👄👄😊😊
bu söylediklerimi karşılayan en muhteşem ruj bence KISSPROOF.

Çok kolay uygulanıyor dakikalar harcatmıyor,saniyeler içinde bitiyor.ruju sürdükten hemen 30 sn sonra kuruyor.ruju herhangi bi kırmızı dudak kalemiyle uygulayınca daha da mükemmelleşiyor. eminim bayılacaksınız 😊😊

Gün içinde hiç dudak kenarlarına taşma yapmıyor dudaklarınızdan gitmiyor. yemek yedikten sonra sadece alt dudadığımın ortasında azalma olmuştu.onu da hemen tazeleyip halletmiştim. gün içinde bir kere tazeleyerek günü kapatmıştım.

Tek zor yanı ruju çıkarması,sil sil çıkmıyor.Tam bir mat ruj isminin hakkını veriyor.😝😝merak edenler için fiyatını söyleyeyim ben 13 tl ye satın almıştım.

MAC FLAT OUT FABULOUS

Bu ruj Mac in retro matte serisinden.Serinin hakkını mutlaka veriyor.Dudağı nemlendirmeden sürmek çok zor.
Anca şöyle oluyor,aniden dışarı çıkmanız gerekti dudağınıza renk katmak istediniz o zaman hemen bi - pıt pıt-  sonra da parmağınızla dudağınıza dağıttınız,hıh evet işte o hali çok doğal sadece yüze bi renk vermelik oluyor.

Her ne kadar iddialı bir ruj gibi dursada yine normal günlük kullanımda da çok ama çok kolay kullanılabilecek  bir ruj tabi doğru kombin ve makyaj tercihiyle.
Sürüp çıkınca gün içinde ruj hiç yayılmıyor.arada bi kontrol ediyorum rütuş atıyorum bi azalma varsa tabi ki.. yiyip içince peçete kullanımından dolayı ruju azalttığım durumlar olabiliyor bazen işte o durumlarda yenıden bi tazeliyorum. yani rujluk bi problem yok 😊😊Ruj açıkcası renk olarak duruş olarak bi harika. kendime bu renk yakışmaz diye düşünürdüm önceden ama meğersem yakışıyormuş💗
bu ruju en çok nude göz kapağındaki eyeliner ile kullanmayı seviyorum.hafif makyajda çok daha güzel duruyor ben buradayım diyor .
Almak isteyenler için fiyatı ise ben aldığımda yine 60 tl ydi.

Bugünlük yazacaklarım bu kadardı. umarım beğenmişsinizdir.okuduğunuz için tekrardan çok teşekkür ederim. bir sonraki yazımda görüşmek üzere 💓😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder