26 Kasım 2016 Cumartesi

ZAYIFLAMAK-1- NE YAPMALIYIZ , NASIL KİLO VEREBİLİRİZ

Herkese merhabalar
Yine yeniden ben geldim.Bu sefer çok daha değişik bir konuyla geldim.
ZAYIFLAMAK... Bütün bayanların odak noktasıdır bu konu herhalde.Şahsen ben bu konu üzerine kafa yorup yaşıyorum uzun zamandır.
İlk baş biraz kendimden bahsedeyim,ben defalarca kez bir sürü farklı farklı diyetlere başlamış fakat bir türlü devamını getiremeyip ardından psikolojik olarak daha büyük bi çöküntü yaşayıp başaramamanın etkisiyle daha çok yemek yemeye saldırmış bir insandım. 
Bu duyguyu tarif etmek imkansız anca yaşayan bilirrrr😊😊😊

Taa ki tamam artık diyene kadar...

Peki ne üzerine tamam dedim, nasıl başladım ve nelere dikkat ettim. şimdi sizlere tek tek madde madde anlatacağım

          *İLK OLARAK BİR HEDEFİNİZ OLMALI*

O zamanlarda çok yakın bi tanıdığımızın düğünü vardı ve bende o düğüne kadar en az 10 kg vermiş olmayı,giymek istediğim elbisenin içinde güzel durmayı istediğim için kendime o düğün gününü hedef koydum.yaklaşık 3 ay gibi bir sürem vardı.

                              *SU TÜKETİMİ*
-alıntı @hellodiyet

Günde 3 lt su içmelisiniz.Bende düzenli olarak her gün 3 lt suyumu içtim halen içiyorumda..İlk zamanlar biraz zor oldu ama 2 hafta gibi bir süre sonra bu sefer kendim daha fazla su içme ihtiyacı duydum daha çok susamaya başladım.hiç zorlanmadan içmeye başladım.
 su tüketiminin ekstradan cilde verdiği parlaklığı söylemeden de geçemeyeceğim inanılmaz bir fark göreceksiniz eminim.

*ŞEKER VE TUZ TÜKETİMİ*
Başımızın belası olan iki şey bence.Ya hayatınızdan ÇIKARIN  ya da MİNİMUM seviyeye indirin.Kendim için konuşursam ŞEKERİ ara ara 21 günlük şeker diyetiyle hayatımdan çıkardım.Diğer zamanlarda ise 3-4 günde bir çaya çok az koyarsam koydum.Zaten şeker düşkünü bir insan değilim onun için çok zorlanmadım.
TUZ için konuşacak olursam malesef tuzu hayatımdan çıkarmak benım için neredeyse imkansız.çünkü ben tuzsuz bir şey tüketemiyorum. yemek yemeyi de sevdiğim için tatsız tuzsuz şeyler tüketmek benlik değil. evet tuzu hayatımdan çıkaramamış olabilirim ama minimum seviyeye indirdim bu bile benim için bir artı.

Zayıflamak istiyorsanız , bu işi ZORLAŞTIRMAYIN , KOLAYLAŞTIRIN.SİZE EZİYET OLMASIN .

                       *EKMEK TÜKETİMİ*
Yine minimum seviyeye indirdim. İlk zamanlar sadece sabah iki dilim yiyip ardından gün boyu diğer öğünlerimde ekmek tüketmezdim.Daha sonraları ise her öğünümde birer dilim ekmek yedim.

                                  *MOTİVASYON*
Arada bir umutsuzluğa kapılmalar yaşayabiliyoruz.Herkes gibi bende yaşıyordum,hala da yaşadığım vakitler oluyor tabi ki.
Bu umutsuzlukları minimum seviyeye indirmek ve motive olmak için ben kendime instagram üzerinden @hellodiyet
isminde bir diyet sayfası açtım.Diyet yapan insanlarla takipleşip birbirimizin yaptıklarını görerek daha da hırslanıp motive oluyoruz.

Gün içinde yediğim içtiğim her şey ve yaptığım egzersizler @hellodiyet sayfamda oluyor.
 
                               *TARTI GÜNÜ* 
Haftanın bir günü sizin tartı gününüz olsun . Süre kısa olunca diyeti bozmaya kıyamayacaksınız.Tam niyetlendiniz yanlış besleneceksiniz o anda diyetiniz aklınıza gelecek ve  -Ay 3 gün kaldı tartıya,bozmayayım da eksi göreyim- diyeceksiniz.


Neyse bugünlük yazacaklarım bu kadar. Bu yazıyı bir seri haline getirmeyi düşünüyorum 1,2,3,4....ne kadar sürerse o kadar..bu konu -zayıflamak- derin bir mevzu ne de olsa.

Bundan bir sonraki yazımda nasıl beslendiğimden ,beslenmeme neleri dahil ettiğimden neleri çıkardığımdan bahsedeceğim.
Siz ne dersiniz...Bu konu sizin ilginizi çeker mi..Bana fikirlerinizi yorum olarak bırakırsanız sizin isteklerinize göre yönlendiririm yazılarımı...

**ve yine olmazsa olmaz biraz yüzden önce-sonra yapalım...

   -ÖNCE-

 -SONRA-

 

bide şöylemesine bi fotoğrafff😜😜😜

 Rahat rahat etek giyebilmeye başlamakta sanırım en güzel ödüllerden biri oluyor 💓👋👋😊😊😊😊😊😊😊

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler,SAĞLICAKLA SEVGİLERRR👄💗💗💗






2 yorum:

  1. Zayif daha guzel olmussunuz aysu hnm. Tarti gunu fikriniz mukemmel kesinlikle denemeye deger

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,Bencede öyle . En azından bende çok işe yaradı,sağlıcakla kalın

      Sil