25 Kasım 2016 Cuma

CATRICE PRIME AND FINE -Beautifying Primer- makyaj bazı

  
Merhabalar 😊
Bugün sizlerle paylaşacağım yazı , bundan çok önce satın aldığım ve hala çok severek kullandığım,her makyajımda vazgeçemediğim bir baz üzerine olacak.

Uzunca bir süre bir sürü makyaj bazı denedim.İçime tam oturan bir şey olsun istiyordum.Makyaj stoğuma ne bazlar girdi ne bazlar çıktıı... En sonunda Catrice markasına bir şans vermek istedim ve gidip bu bazı 15 Tl ye satın aldım.

Beautifying primer,markanın internet sitesinde 
 + Pürüzsüz ve kusursuz bir cilt sağlayacağı
 + Cilde yumuşak bir ışıltı vereceğini
 +Ve son olarak içerisinde ışığı yansıtan pigmentler olacağını vaadediyor.

Şöyle bir bakıyorum , ürün cidden bu vaadettiği her şeyi bizlere sunuyor.

Catrice markasının  yeşil,beyaz ve pembe tüpte olmak üzere 3 farklı makyaj bazı var. bende olan sizinde gördüğünüz gibi pembe tüpte olan.

Bu ürün kuru ciltli olan kişiler için bana sorarsanız oldukça uygun.İnanılmaz kuru olan cildime bazımı uyguladığımda cildim çok güzel yumuşuyor,gerginliği ortadan kalkıyor ardından sürdüğüm fondöten tarzı ürünler gün boyu yüzümde de hiç kabuklanmadan ve oldukça doğal duruyor.
Ürün dediğim gibi nemlendirici,yumuşatıcı etkili olduğu için kuru ve hassas ciltlerin kullanımına uygundur.
Bu pembe tüp toplamda 30 ml ürün içeriyor.
Ürünü yüzünüze uyguladığınızda inanılmaz bir canlılık veriyor.Cildim daha sağlıklı ve rahatsız etmeyecek şekilde ışıltılı duruyor.Cildimi güzel bir şekilde makyaja hazırlıyor.
Hatta bazen hiç abartmıyorum tüm gün yüzüme bu bazımı uygulayıp ,ardından sadece garnier bb kapatıcımı göz altlarıma uygulayıp makyajımı bitiriyorum.acelem olduğu günlerdeki fiks makyajım diyebilirim.çok doğal ve canlı duruyor.
-farklı ışıklarda fotoğrafladım-

Ürün E vitamini içerdiğinden kuru cildi çok iyi besliyor ve makyaj için iyi bir astar oluyor.

Ürün kremsi,ışıltılı ve pembemsi duruyor.tabi yüze iyice yayıldığında pembelik kalmıyor. geriye kalan çok doğal bir ışıltı canlılık oluyor, işin en güzel yanı da ürünün yapısı cildi hiç ama hiiiiççç rahatsız etmiyor aksine çok rahatlatıyor.

 ÜRÜNÜN ÇOK HAFİF UYGULANMIŞ HALİ

ÜRÜNÜN BİRAZ DAHA FAZLA UYGULANMIŞ HALİ

Umarım verdiğim bilgiler faydalı olmuştur,ürünü rossman ve gratislerden temin edebilir veyahut internet sitesinden satın alabilirsiniz.      http://www.catrice.eu/en/index.html   
SEVGİLER💓

   

2 yorum: